Magazín pro muže

Sport, výživa, technika, styl, auto moto

Jak přibrat na váze

Autor admin • Sep 15th, 2012 • Rubrika: Sport a Fitness

Jak přibrat na váze  ? To je je otázka, která není zase tak neobvyklá. V článku vám poradíme jak by měla vypadat vaše strava a jídelníček, pokud chcete přibrat na váze. Ideální je také začít chodit do posilovny a cvičit s činkami, i o tom se dozvíte v dnešním článku se názvem jak přibrat na váze .

Jak přibrat na váze - genetika

Lidé, kteří se ptají jak přibrat na váze ? mají ve většině případů geneticky dáno, že mají být hubení. Je to dáno prostě geneticky, jste tělesný typ ektomorf, který má uzkou kostru a špatné nabírá svalovou hmotu a je hubený. Podle mě je ale rozhodně lepší být hubený, než mít nadváhu či být dokonce obezní. A téměř každý může ještě nějaké to kilo navíc přibrat.

Jak přibrat na váze - jezte pravidelně

Při přibírání na váze by jste měli jíst pravidelně zhruba 5x denně. Každý den začněte velkou snídani. Snídaně může být zhruba okolo 7:30. Můžou to být například cerálie s mlékem či vločky s mlékem atd. Na snídani nešetřete a naberte si pořádnou dávku. Snídaně by měla být naše největší jídlo. Prostě snídaně je základ. Kolem 12:00 bude následovat oběd. Na oběd je ideální maso + příloha. Jako maso je ideální kuřecí maso, hovězí maso, vepřové maso, krutí maso atd. Jako přílohy jsou vhodné těstoviny, rýže či brambory.
Následuje pak v 15:00 svačina, což je menší jídlo, ale opět by jste měli příjmout dostatek bílkovin a sacharidů. Pokud chcete přibrat tak by jste měli jíst alespoň 2 gramy bílkovin za den na 1 kg vaší tělesné váhy. Dalším jídlem je Večeře v 18:00. Ideální je kvalitní maso + příloha. V 21:00 je Večeře 2 kde je dobré příjmout bílkoviny, které se déle trává například tvaroh či speciální protein na noc.

Jak přibrat na váze - cvičení s činkami

Svoji snahu v tom jak přibrat na váze podpořte v tom, že začnete chodit do posilovny, kde budete cvičit s činkami. Na začátek je důležité naučit se správně techniku jednotlivých cviků na jednotlivé svalové partie. Podle mě je dobré si na začátku najmout nějakého dobrého osobního trenéra, který vám dobře vysvětlí techniku jednotlivých cviků. A předejdete zbytečný zdravotním problémům, který může způsobit špatné provedení cviků.

Cvičte základní cviky aneb jak přibrat na váze

Pokud je vašem cílem přibrat na váze, tak zapomeňte na různé izolované cviky na strojích a zaměřte se na základní činky s volnou činkou. Tyto činky mají nejlepší hormonální odezvu, mají také nejlepší výsledky při nabírání svalové hmoty. Mezi základní takové cviky patří dřepy, mrtvé tahy, benchpress a další základní cviky. Cviky na jednotlivé partie najdeš na webu www.Cvic.eu .

Motivační videa cvičení v posilovně aneb jak přibrat na váze

Při příbírání váhy je důležitá i správná vnitřná motivace, která vás podpoří ve vašem úsilí. Abyste pravidelně správně jedly a chodily do posilovny. Tak pojďme to toho !

Štefan Havlík -trénink stehen

Jindřich Michálek video

Cviky na břicho pro bojovníky

Štítky: , , , , ,

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku