Magazín pro muže

Sport, výživa, technika, styl, auto moto

Jaké cviky zařadit do tréninku pro nárůst svalové hmoty?

Autor admin • Nov 11th, 2013 • Rubrika: Uncategorized

Řekneme si jaké posilovací cviky by jste měly zařazovat do vašeho tréninku, když je vašim cílem nárůst svalové hmoty.

Základní cvioky pro nárůst svalové hmoty

Pokud chcete nabírat svalovou hmotu, tak by jste měly cvičit základní cviky. Jedná se o cviky s volnou činkou, na to tělo odpoví nárůstem svalové hmoty. Naopak pro nárůst svalové hmoty nejsou různé izolované cviky, což představuje především cvičení na strojích. Pokud je však vašim cílem přibrání svalů, tak musíte cvičit s volnou činkou základní cviky.

Základní cviky na záda

Řekneme si jaké základní cviky na záda používat ve svém tréninku, když chceme docílit nárustu svalové hmoty. Základním cvikem je mrtvý tah. U mrtvého tahu je důležité se naučit správnou techniku provedení cviku. Jinak by jste si mohly poškodit záda. Mezi další základní cvik patří také shyby. Ty jsou dobré zejména na vybudování širokého véčka.

Cviky na prsa

Teď si řekneme základní cviky na prsní svaly neboli na hrudník. Mezi základní cviky na prsní svaly patří určitě benchpress. Můžete ho provádět na rovné lavici, hlavou dolů, hlavou nahoru, vždy zapojíte odlišnou část prsních svalů. Základem je však cvičení na rovné lavici. Mezi další dobré cviky na prsa patří pullovery.

Cviky na stehna

Mezi základní cviky na stehna patří dřepy. Dřepy bych označil za doslova královský cvik, protože při dřepech se zapojuje téměř celé tělo. Opět je třeba se naučit správnou techniku dřepů, jinak by jste si mohly poškodit kolena či spodek zad.

Při honbě za svaly, by jste neměly určitě zapomínat ani na cviky na břicho. Zkuste lehy sedy a zkracovačky a také metronmy.

Štítky: , , ,

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku